zondag 5 juli 2009

Wir sind die Hollander!!

Inmiddels zijn we er achter dat onze blog werkt. En door "vele tienduizenden broeders" wordt het gelezen. Dat is alweer een zorg minder. Maar nu......alles nog inpakken, pffff wat een klus is dat altijd zeg.

Terwijl ik daarmee bezig ben, denk ik: "Het lijkt het wel alsof we 3 weken weggaan." We gaan nog niet eens 1 week weg. Wat een spullen en kleding moet je meenemen voor zo'n congres zeg. Maar zelfs op een conges moet je rekening houden met wisselvallig weer, het kan daar tenslotte ook ineens koud worden of met bakken uit de lucht komen vallen.

Maar we zijn (hopelijk) op alles voorbereid. En als we de belangrijkste dingen zoals camera's en paspoorten maar hebben. Zelfs Loïs heeft haar eigen paspoort!!!!
We nemen ook de klompjes van Loïs mee, ze zullen daar weten dat wij uit Holland komen, en duidelijker dan met de oer hollandse klompen kan dat toch niet he?
Nou ik ga weer snel verder met inpakken, tot de volgende blog,

Groetjes

6 opmerkingen:

  1. Ik wil wel een foto van Loïs met haar klompjes aan! Jammer dat ik het niet kan zien maar nu weet ik wel wat er allemaal gebeurt dankzij je blog!
    Succes nog met de voorbereidingen!

    Liefs,

    Maureen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die klompjes. Ik ga zelf ook naar Dortmund, dus als ik een klein meisje met klompjes zie die Loïs heet, dan weet ik dat jullie het zijn...Tot ziens morgen in Dortmund...
    Jullie broer Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk onze kleindochter met klompjes aan, het lijkt haar eupa wel in z'n vrije tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om langs deze weg jullie ervaringen mee te maken zodat wij er ook een beetje bij zijn.
    Wat fijn dat Lois het goed doet met het schrijven en natuurlijk haar stem met het zingen van onze lofliederen.
    Ik hoop dat ze de show steelt met haar klompjes,nou kinderen geniet er maar van die heerlijke broederschap. gr Connie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij gaan vanmorgen er op uit om de uitnodigingen voor het congres in Utrecht onder de mensen te brengen in Doorn.

    Ook Oma-oma is nieuwschierig hoe jullie het maken in dat verre Dortmund en vraagt dan of wij weer iets van jullie hebben vernomen.
    Ook van haar de hartelijke groeten en veel plezier met alle broeders en zusters.
    Groeten Matthijs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi
    ik was ook in Dortmund.
    Ik kijk nog steeds naar de filmpjes op youtube met tranen in mijn ogen.
    De dag komt dat we deze aarde bewonen tot lof en eer van onze schepper.
    Vraag:
    werd net door een zuster gebeld over de nieuwe koninkrijksliederen, waar kan ik die downloaden.

    Je broeder Arnold Janssen

    BeantwoordenVerwijderen